Eindhoven wint prestigieuze Nationale Citymarketing Trofee

10 juni 2014 om 21:02 • Aangepast 24 april 2020 om 13:53
nl
In de strijd om de beste citymarketing gemeente van Nederland is Eindhoven dinsdag als winnaar uit de bus gekomen. De gemeente versloeg Den Haag, Dordrecht en Amsterdam in de categorie boven 100.000 inwoners en sleepte daarmee de Nationale Citymarketing Trofee in de wacht.
Geschreven door

De prijs werd dit jaar voor de vijfde keer uitgereikt. De gemeente nam de prijs in ontvangst tijdens een congres in Den Haag. De jury waardeert Eindhoven met name om 'de gemaakte scherpe keuzes' en om 'een verfrissende aanpak' op meerdere deelterreinen.
Eindhoven boekt jaarlijks zichtbare vooruitgang op basis van kritische evaluaties, stelt de jury. Volgens Peter Kentie, medewerker bij Citymarketing in Eindhoven, hebben 'spraakmakende events' als Het Wonder van Eindhoven de stad op de kaart gezet.
'De prijs is terecht'Bianca van Kaathoven, wethouder van Citymarketing in Eindhoven, is trots op de prijs. "Het winnen van de trofee door Eindhoven is terecht", vertelt ze. "De afgelopen jaren hebben we grote stappen gezet met het nieuwe beeldmerk en duidelijke keuzes gemaakt. Nu is het een kwestie doorpakken."

App ons!

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.