Problemen bij levering Roy Donders juichpakken, Jumbo belooft beterschap

13 juni 2014 om 18:19 • Aangepast 24 april 2020 om 14:01
nl
Mateloos populair, maar de levering verloopt allesbehalve vlekkeloos. Jumbo moest donderdag een hoop mensen teleurstellen die hun juichpak op kwamen halen. Bij sommige filialen waren de pakken niet geleverd of was de winkel al door de voorraad heen met een hoop boze klanten tot gevolg.
Geschreven door

Zo ook bij de Jumbo in Fijnaart, maar goed nieuws voor alle gefrustreerde klanten die met smacht wachten op hun eigen juichpak. Volgens een medewerker zijn ze weer binnen. "Iedereen die er gisteren een mocht ophalen, kan dat vandaag alsnog doen."
Talloze reacties op FacebookMaar mensen klagen niet alleen over de niet geleverde pakken, sommigen kregen verkeerde maten mee, zo is te lezen in de talloze reacties op de Facebookpagina van Jumbo.
"Zeker een aanfluiting, want heel veel mensen krijgen nu allemaal verschillende maten ! Jasjes S, broek XXL", zo zegt boze klant Jose-Hardeman Bekker op Facebook. Anderen zijn boos dat ze hun pak pas halverwege het WK mogen ophalen.
'Slechte actie!'"Ik kan mijn pak pas 23 juni ophalen. Slechte actie! Als Nederland de eerste twee wedstrijden mocht verliezen, doe je het pak die laatste wedstrijd al niet eens meer aan!", Jumbo-klant Jesse Zandstra is daar dus allesbehalve blij mee.
De Brabantse supermarktketen trekt zich de kritiek wel aan. "Super om zoveel klanten blij te kunnen maken met hun felbegeerde juichpak! Des te vervelender dat een beperkt aantal juichpakken te laat in Nederland is aangekomen. Onze excuses als je hiervoor tevergeefs al naar de winkel bent geweest."
Slecht bereikbaarDe winkel belooft op Facebook dat de mensen die niet volgens afspraak hun huispak hebben gekregen, hem alsnog zo snel mogelijk kunnen ophalen. Ook reageert Jumbo op de klachten over de klantenservice die slecht bereikbaar zou zijn.
"We hebben een achterstand, maar je kunt er van op aan dat wij er keihard aan werken om iedereen zo snel mogelijk te helpen, zowel aan de telefoon als via Facebook."
'Wij kunnen juichen'Gelukkig voor Jumbo zijn lang niet alle reacties negatief: "Geen ellende met ons pak, op tijd geleverd en past perfect! Leuke actie. Wij kunnen juichen!", aldus een tevreden klant. Al het geklaag is niet eens per sé negatief. Sommigen zien het zelfs als entertainment, Zo ook Tanja Daniels.
"Ik heb geen pak, maar wat een lol heb ik met het lezen van deze reacties. Whahahahaha. Wat een gezeur en een geklaag en nog steeds snappen mensen niet wat op=op betekent. Mensen moeten is leren blij te zijn met wat ze hebben!"

App ons!

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.