Ook kids blijven niet 'in hun hempie' staan: supermarktketen Jumbo komt nu ook met kinderjuichpakjes

23 juni 2014 om 18:52 • Aangepast 24 april 2020 om 14:23
nl
Na het eerdere succes van de niet aan te slepen juichpakken, probeert supermarktketen Jumbo nu om de allerkleinste klanten niet 'in hun hempie' te laten staan. Dinsdag start de Veghelse grootgrutter met een nieuwe WK-actie: de kinderjuichpakjes. Dat bevestigen bronnen binnen het bedrijf aan Omroep Brabant.
Geschreven door

De nieuwe campagne is maandagavond tijdens de wedstrijd Nederland - Chili gelanceerd met een reclamespot op televisie.
'Ons Rian'De kinderjuichpakjes zijn een ontwerp van Rijami's, het merk van Rian Donders, de zus van de koning van de harde krullen. Vanaf dinsdag maken de reclameborden met de traditionele juichpakken van Roy Donders in de winkels dus plaats voor de kinderjuichpakjes van zijn oudere zus.
Krassen, krassen, krassenAnders dan bij de juichpakken voor 'grote mensen', kunnen klanten de juichpakken voor kids winnen. Bij iedere vijftig euro aan boodschappen krijgen zij namelijk een kraslot, volgens het principe: prijs of geen prijs.
De kinderjuichpakjes zijn voor zowel jongens als meisjes en komen er in de maten 122/128 en 140/146.
[Tweet:body:https://twitter.com/rjlvandenbroek/status/481124257624514560]
Wel of niet op tijd?Lang hoeven kinderen niet 'in hun hempie' te blijven staan, want wie een kinderjuichpakje wint, kan het nog voor de eerstvolgende wedstrijd van het Nederlands elftal ophalen. Volgens een flyer die in het bezit is van Omroep Brabant, komen er vijfduizend kinderjuichpakjes beschikbaar.
De juichpakken van Roy Donders bleken eerder al razend populair. Jumbo kon de vraag niet aan en zelfs na een tweede productie moesten klanten nog steeds teleurgesteld worden. Laten we hopen dat de kinderjuichpakjes in ieder geval op tijd zijn voor de volgende wedstrijd van het Nederlands elftal.
[YouTube:http://youtu.be/2q_XnVTPkAQ]

App ons!

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.