Roy Donders was irritant in reclame Jumbo, maar niet irritant genoeg voor winst van Loden Leeuw
5 januari 2015 om 22:26 • Aangepast
24 april 2020 om 22:03
nl
Irritant was hij wel, maar niet irritant genoeg voor het binnenhalen van een Loden Leeuw. Realityster Roy Donders uit Tilburg greep maandagavond naast de twijfelachtige titel ‘Meest Irritante BN’er in een Commercial’.
De 'Stylist van het Zuiden' kreeg 23 procent van de stemmen. Hij eindigde op de tweede plek, achter Tim en Tom Coronel die 38 procent van de stemmen kreeg voor rol in de commercial van autoverzekeraar Allsecur.
JuichpakkenDonders had zijn nominatie te danken aan de reclame voor zijn juichpakken van de Veghelse supermarktketen Jumbo. "Veel te veel hysterie", zo oordeelde het consumentenprogramma Radar. Toch was het niet genoeg voor de winst.
De Loden Leeuw is een publiekstrofee die Radar elk jaar uitreikt aan de meest irritante reclame. Er werd meer dan honderdduizend keer gestemd.
[YouTube:body:http://youtu.be/XeXjER4XD50]