Frans Bauer zet T-Mobile op zijn nummer na tweet, provider zet medewerker in de hoek

16 september 2015 om 20:41 • Aangepast 21 november 2020 om 15:58
nl
Frans Bauer kreeg het dinsdagavond en woensdagochtend digitaal aan de stok met het webcareteam van T-Mobile. Een klant klaagde via Twitter over het slechte bereik in Fijnaart, de woonplaats van de zanger. Ene Jacob van het team van de provider bood excuses aan, maar twitterde verder: "Persoonlijk vind ik 't niet erg dat we 't stembereik van @fransbauer_ zo beperken."
Profielfoto van Redactie
Geschreven door
Redactie

De zanger mengde zich in het gesprek en reageerde droogjes: "Erg aardig." Ook wilde hij weten wat een klacht van een klant te maken heeft met de muzieksmaak van een medewerker van de provider.
'Angel uit boosheid'Vervolgens bood Jacob zijn excuses aan. Hij probeerde met de opmerking over de Fijnaartse zanger de 'angel uit de boosheid van de klant te halen', verklaarde hij. "Was enkel grappig bedoeld."
Uiteindelijk weet Bauer de medewerker van T-Mobile nog op zijn nummer te zetten. Op Jacobs opmerking dat 'we intussen aan het beste netwerk van Nederland werken' reageert de zanger: "Dan heb je nog een hoop werk! Hahaha."
Tot slot reageert T-Mobile dat Jacob 'voor straf in de hoek is gezet en nooit meer de leukste thuis mag zijn op zijn werk'.

Wachten op privacy instellingen...
Wachten op privacy instellingen...
Wachten op privacy instellingen...
Wachten op privacy instellingen...
Wachten op privacy instellingen...
Wachten op privacy instellingen...


App ons!

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.