Negatieve restaurantrecensies? Horeca klaagt terug: 'Ik ben verdomme geen octopus!'

31 oktober 2015 om 13:30
nl
Een groep Eindhovense horecaondernemers heeft een website opgericht waar restaurateurs kunnen klagen over gasten. De site is een tegenhanger van de bekende sites met restaurantrecensies, waar klanten kunnen klagen.
Geschreven door

Horeklaag.nl is een uitlaatklep voor restaurateurs: "Één van de heren geeft aan graag een glas rode wijn te drinken. 'Kom ik brengen meneer', antwoord ik rustig. Ik heb het tweede glas water nog niet bijgeschonken of meneer vraagt of het niet beter is 'om eerst ff da wijntje te pakken'. IK BEN VERDOMME GEEN OCTOPUS! Dertig seconde later stonden er vier gevulde glazen op tafel. Tien minuten later loop ik langs om te kijken of het smaakt. JE HEBT NOG GEEN ÉÉN SLOK GENOMEN ZAK!"
Alleen anoniemDe initiatiefnemers willen niet zeggen welke restaurants de site bedacht hebben. "Belachelijk idee die site, dan doe je zelf iets niet goed", reageert een Eindhovense restauranthouder. De reacties in de Eindhovense horeca over de site zijn verdeeld, een ander spreekt van 'een leuk initiatief'.
"Tijdens een avond werken gebeuren er de meest bizarre dingen die meestal met de collega's worden besproken. Deze verhalen zijn de moeite waard om te delen met horecamensen uit het hele land", lichten de bedenkers toe. Horeklaag.nl publiceert alleen anonieme berichten. Op die berichten kan vervolgens iedereen reageren.

App ons!

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.