45 klachten over falende muntenautomaten Kuukse Elfkroegetocht: 'Valt gelukkig wel mee'

10 februari 2016 om 18:31
nl
De organisatie van de Kuukse Elfkroegetocht heeft ongeveer 45 mailtjes met klachten gekregen over de haperende muntenautomaten. Alle mailtjes worden door de organisatie gelezen en vervolgens doorgestuurd naar de muntenleverancier. “Zij zullen met de mensen die geklaagd hebben naar een oplossing zoeken”, vertelt voorzitter Marco Fransen van de kroegentocht.
Profielfoto van Elzendoorn Bart
Geschreven door
Elzendoorn Bart

De muntenautomaten accepteerden geld niet, slikten biljetten in of keerden niet het goede aantal munten uit. Het zorgde voor een klaagzang op Facebook. “Dat doet ons als organisatie pijn. We zijn allemaal vrijwilligers. De problemen zijn een smet op een mooi evenement”, aldus Fransen.
Voorzichtige conclusieDe organisatie maakte op haar website direct excuses voor de problemen. Gedupeerden konden een mail sturen met hun klacht. Woensdag aan het eind van de middag had Fransen zo’n 45 mailtjes gehad. “Na de kritiek dinsdagavond valt dat gelukkig wel mee, is mijn voorzichtige conclusie.”
Volgend jaar keren de bemande kassa’s waarschijnlijk weer terug. “Bij de automaten ben je afhankelijk van de techniek. Op gewone handjes kun je meer vertrouwen.”

App ons!

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.