Nanananana, Lorenzo de Leeuw uit Made maakt lego-versie van legendarische Rolo-reclame

20 april 2016 om 15:41
nl
De 15-jarige Lorenzo de Leeuw uit Made heeft naast het voetballen bij de plaatselijke ‘Boys’ nog een grote hobby: het maken van stop-motion video’s met Lego.
Profielfoto van Verschuren Corné
Geschreven door
Verschuren Corné

De jonge Madenaar plaatste woensdag zijn zoveelste video op zijn YouTube-kanaal LEGOnzo. Dit keer is het een Lego-versie van de legendarische Rolo-reclame, waarin een olifant de hoofdrol speelt. [youtube:body:https://youtu.be/72wlaciZMF8]
Grootste hit tot nu toe was de Lego-versie van Mr. Bean. De versie werd op YouTube maar liefst 960.000 keer bekeken. [Youtube:body:https://youtu.be/QIDd2TFxwIc]
Eerder maakte hij ook al filmpjes van De Vliegende Hollander in de Efteling, Adèle, de Gangnam Style en van de clip Drank& Drugs van Lil Kleine en Ronnie Flex.  
[YouTube:body:https://youtu.be/ZzAgnxKdMHY][YouTube:body:https://youtu.be/S0DQ3x4HU6M][YouTube:body:https://youtu.be/2LWDxBA6uqs][YouTube:body:https://youtu.be/3H1-6cmgY1Y][YouTube:body:https://youtu.be/kmBbOYa_ixQ]

App ons!

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.