Bezoekersrecord voor vernieuwd Rosada Fashion Outlet: ‘Het hele weekend volle bak’
Langs de A17 bij Roosendaal werd sinds medio vorig jaar gewerkt aan Fase II'. Rosada groeide daardoor met 8000 vierkante meter en werd uitgebreid met 45 nieuwe winkelunits. Er was 28 miljoen euro mee gemoeid.
Verwachtingen overstegenPinksteren, traditioneel een drukke dag voor Rosada, werd daardoor een groot succes. Ruim 60.000 bezoekers brachten een bezoek aan de outlet. "Dit heeft onze verwachtingen overtroffen", aldus Gerben Boomsma van Stable International, de ontwikkelaar van Rosada.
"De opening was enorm succesvol. Het was het gehele weekend volle bak. Op Tweede Pinksterdag stonden er zelfs files op de snelweg richting Rosada. In vergelijking met vorig jaar Pinksteren hebben we bovendien een omzetplus van 80 procent. Rosada is de jongste fashion outlet van Nederland en laat nu al zien dat het volwassen is. Het succes van dit outletcentrum toont bovendien dat de fysieke winkel zeker niet passé is."
Nieuwe merkenOnder andere GUESS, Calvin Klein, Tumble 'N Dry, Vingino, Gentiluomo, Chasin en Haribo zijn huurders in de tweede fase van Rosada. Hiermee komt het totaal aantal merken uit op meer dan honderd.
Er wordt bovendien veel verwacht van Adidas. Het bekende sportmerk opent woensdag de deuren van de enorme winkelunit.