Graafschap-spelers krijgen een iPhone van PSV-sponsor, maar nu nog even niet
Theo Voets, directeur van het bedrijf, reageert in Sportlunch op Omroep Brabant. "Het duurde allemaal wat langer dan voorzien. Iedereen weet hoe schaars nieuwe iPhones zijn, en we zagen het niet zo zitten om twintig keer op en neer te moeten naar Doetinchem. Maar, afspraak is afspraak", lacht hij.
Het bedrijf, sponsor van zowel PSV als De Graafschap, wilde de club voorzien van een extra stimulans om te winnen tegen Ajax. Ondanks dat De Graafschap 'slechts' gelijkspeelde, houdt het bedrijf zich wel aan zijn woord.
'Container vol iPhones voor volgende wedstrijden'Gezien het aantal wedstrijden dat zowel PSV als De Graafschap nog moeten spelen, overweegt het bedrijf 'een hele container vol iPhones' te bestellen. "De stimulans van een nieuwe iPhone bij winst werkt erg goed", zegt Voets.
Het bedrijf organiseert overigens meerdere ludieke acties rondom de voetbalclubs die het sponsort. Zo konden PSV-fans hun voicemail laten inspreken door PSV'ers, en kregen ze daarbij een uitgebreide rondleiding door het stadion.