Paaspop krijgt erepenning Schijndel bij start kaartverkoop
De voorverkoop voor Paaspop begint traditioneel in het laatste weekend van november, maar voor het eerst was er dit jaar een 'launchparty' aan gekoppeld. Compleet met bar en bands als de Heavy Hoempaband en het Schijndelse talent Baby Blue.
Bedankje voor Schijndels publiek"We doen dit ook om te benadrukken dat Paaspop een Schijndels festival is" zegt directeur Peter Sanders. Het lanceringsfeest moet volgens hem ook gezien worden als een 'dankjewel' aan het Schijndelse publiek. Een ludieke manier, dat mag duidelijk zijn.
Erg druk was het niet en de rij wachtenden was kort na de start van de kaartverkoop al snel opgelost. Maar met dank aan de muziek trok de allereerste Paaspop-launchparty toch aardig wat belangstellenden.
[tweet:https://twitter.com/tonnievossen/status/802457608712048640]
'Vooral voor de gezelligheid'Dianne van der Aa kreeg als eerste koper haar kaartjes. "Die zijn voor mijn kinderen Rick en Manita. Ze zijn allebei aan het werk, dus konden ze zelf niet komen." Of ze zelf ook gaat houdt ze nog even in beraad. "Maar als ik ga is het vooral voor de gezelligheid."
De early bird-verkoop levert de kopers een paar tientjes voordeel op. "We doen er ook wat gadgets bij en omdat de kaartjes ook vaak kado worden gedaan verpakken we ze in een jute zakje," zegt Peter Sanders. Tegelijk met de feestelijke kaartverkoop is ook de online-verkoop voor Paaspop 2017 gestart. In de line-up staan grote namen als Anouk, Kensington en UB40.