Mandemakers past beleid aan na vlog-heisa, medewerker op non-actief

1 februari 2017 om 17:46
nl
Mandemakers Groep past na de vele kritiek op hun beleid de annuleringsregeling aan. De annuleringsregeling zinde meerdere mensen niet vanwege het feit dat ze bij het annuleren van een bestelling toch voor dertig procent van de totale kostprijs moesten opdraaien. Een medewerker die een boze klant aanviel toen deze verhaal kwam halen is op non-actief gesteld.
Profielfoto van Bell Stephen
Geschreven door
Bell Stephen

Woensdag maakte het bedrijf bekend dat klanten vanaf 1 april 48 uur bedenktijd krijgen om hun bestelling nog kosteloos te annuleren. Ze hoeven dan niet de dertig procent van het aankoopbedrag te voldoen zoals nu het geval is.
MestAfgelopen vrijdag kreeg Mandemakers Groep nog zestien kuub paardenmest voor hun hoofdkantoor gestort. Dit was een actie van twee vloggers die veel klachten hadden ontvangen van boze klanten van Mandemakers.
Dinsdag lag het keukenbedrijf weer onder vuur toen vlogster Christien Wyniar van Libelle werd aangevallen door een personeelslid toen ze hem aansprak op het beleid van het bedrijf.
LEES OOK: Vlogster aangevallen door medewerker Mandemakers[youtube:https://www.youtube.com/watch?v=AlgMgDy5tzQ]
De medewerker die Wyniar aanviel is inmiddels op non-actief gesteld, zo laat Mandemakers Groep weten.

App ons!

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.