Een uur later dan gepland, maar hij was er maar mooi! Esko van HUTS op bezoek bij Natasja in Boxtel
Natasja Willems, één van de drie, had nooit kunnen verzinnen dat een ludiek filmpje met haar twee collega's haar zo'n onvergetelijke week zou bezorgen. Zaterdag kwam artiest Esko van het immens populaire nummer 'HUTS' naar haar kledingwinkel in Boxtel om zo de 'HUTS'- hype nog een extra impuls te geven en iedereen was welkom. Hij kwam wel een uur later dan afgesproken, maar toen hij eenmaal binnen was verdween de kritiek op dit diva-gedrag.
Wie naar het nummer 'HUTS' luistert, hoort de rest van de dag nog zichzelf 'HUTS, HUTS' in zijn achterhoofd meezingen. De meesten hebben geen idee wat ze dan zeggen, maar het is zo'n lekkere deun. Dat vonden de eigenaresse en twee andere kledingverkopers van Natasja Fashion in Boxtel ook.
LEES OOK: Esko 'HUTS' komt zaterdag naar Boxtel, 'de kers op de taart' voor de eigenaresse van Natasja Fashion
Ze bedachten dat ze een grappig filmpje konden maken als dames die duidelijk over de datum zijn voor ultra korte rokjes en straattaal. 'HUTS' stond er op hun t-shirts en hoodie's . 'Hey niffo's uit Boxtel en omstreken, HUTS, HUTS', klinkt er uit hun kelen. Deze video op Facebook ging viral en werd in drie dagen tijd meer dan een miljoen keer bekeken.
LEES OOK: Natasja Fashion ging viral met HUTS-filmpje: 'Ik had niet verwacht dat het zo uit de hand zou lopen'
Dit succes overviel de dames. Het was ook niet allemaal positief wat de kledingverkoopsters over zich heen kregen. Niet iedereen zag de vette knipoog van de drie uit Boxtel. Eigenaresse Natasja liet zich niet uit het veld slaan en nodigde Blockparty& Esko uit om de Boxtelse kledingwinkel te bezoeken. Ondertussen deed de winkel goede zaken door in de zaak klanten zelf hun kleding te laten bedrukken met 'Huts' .
Eind van de week steeg de spanning in Boxtel, want de uitnodiging werd geaccepteerd door de artiesten achter 'HUTS' . Afgelopen vrijdag liet Esko weten naar de dames af te reizen zaterdagmiddag. En zo werd het overweldigende virtuele succes, een kassasucces met een fysiek tastbaar hoogtepunt voor de kledingdames en iedereen die even 'HUTS' in het echt wilde ervaren.