Philips en PSV verlengen langstlopende sponsorcontract met tien jaar

11 november 2020 om 08:34 • Aangepast 12 november 2020 om 08:43
nl
Philips en PSV verlengen het sponsorcontract met tien jaar. De langstlopende sponsorverbintenis op aarde blijft daarmee tot 2031 in stand. Al die tijd houdt het Philips Stadion ook de sponsornaam.
Profielfoto van Ron Vorstermans
Geschreven door

Philips verlengt ook het Brainport-PSV-partnership met 5 jaar. Naast Philips bestaat die sponsorclub uit ASML, High Tech Campus Eindhoven, Jumbo Supermarkten, Royal Swinkels Family Brewers en VDL. Die samenwerking is gestart op 1 juli 2019. De naam van Philips stond tot een paar jaar geleden ook op de voorkant van het shirt van PSV. Tegenwoordig staat daar de naam van Brainport Eindhoven.

Technologische ontwikkelingen
Frans van Houten, de directeur van Philips, hoopt daarnaast dat zijn bedrijf kan bijdragen aan technologische ontwikkelingen binnen de club.

“We passen onze medische technologie ook toe om de prestaties en gezondheid van onze spelers, staf en medewerkers naar een nog hoger niveau te brengen. Daarmee is onze samenwerking misschien wel hechter dan ooit tevoren.”

Toon Gerbrands, de algemeen directeur van PSV, is blij met de sponsorverlenging. “Philips staat aan de basis van het verleden, het heden, en de toekomst van onze club. Meer dan ooit beseffen we hoe bijzonder dat is”, zegt hij in een persbericht.

App ons!

Heb je een foutje gezien of heb je een opmerking over dit artikel? Neem dan contact met ons op.