Verwoestende brand in Roosendaal: Picnic gaat weer bezorgen
Meteen na de brand riep Picnic de hulp in van bedrijven in de omgeving. Met succes, vertelt woordvoerder Romke Spierdijk. "We kregen eigenlijk direct een hoop reacties van bedrijven, die nog wel een ruimte over hadden. Er zijn wat gesprekken gevoerd en daar is uiteindelijk een geschikte oplossing uitgekomen."
Wat die oplossing precies is? "Vanaf 16 februari gaan we weer van start in een andere hal aan de Bosstraat, ook op de Borchwerf. In die ruimte, van zo'n negenhonderd vierkante meter, mogen we voor een jaar blijven." Dat laatste is een bewuste keuze. "Op dit moment is nog niet duidelijk wat er met de afgebrande hut gaat gebeuren. Daarover wordt nog gesproken met de eigenaar."
Toch hoeven klanten volgens Spierdijk niet bang te zijn dat ze over een jaar opnieuw zonder boodschappen zitten. "Voor die tijd hebben we uiteraard een oplossing."
Gratis worstenbroodjes
Om de heropening te vieren geeft Picnic alle Roosendaalse klanten een zakje worstenbroodjes bij hun eerste bestelling. Overigens kan niet iedereen meteen bestellen vanaf volgende week. "Dan zou alles dichtslibben", legt de woordvoerder uit. "We pakken het gefaseerd aan. Binnen twee à drie weken ontvangt iedereen weer netjes zijn boodschappen thuis."
LEES OOK:
Brand bij Picnic geblust, alle bestellingen geannuleerd
Picnic kan pas over enkele weken weer in Roosendaal en omgeving bezorgen